دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

شش خبر سیاسی

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ

1- براساس گزارش شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، طی شش سال گذشته، 38 گردشگر از عربستان، 168 نفر از امارات، 24 هزار نفر از مالزی، 81 هزار نفر از اردن، 14 هزار نفر از اندونزی، 200 گردشگر از کویت، 6440 جهانگرد از مغرب، 73 نفر از عمان و 73 نفر از قطر عازم سرزمین‌های اشغالی شده‌اند. به گفته این شبکه، به غیر از دو کشور اردن و مصر، 10 کشور مسلمان با وجودی که هیچ رابطه‌ای با این رژیم ندارند، گردشگر به رژیم صهیونیستی اعزام می‌کنند! البته برخی از این گردشگران با هدف زیارت قدس و برخی دیگر با انگیزه‌های تجاری و خرید سفر می‌کنند.

2- دانشگاه الازهر با درخواست از مخالفان مصری برای امتناع از تظاهرات در روز  28 نوامبر اعلام کرد: به دست گرفتن نسخه‌‌های قرآن کریم در روز 28 نوامبر یادآور فتنه صفین است؛ فتنه‌ای که اولین و سنگین‌ترین ضربه را به امت اسلامی وارد کرد. الازهر در بیانیه خود افزود: علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) درباره گروه‌‌های تروریستی هشدار داده و فرموده‌اند: هرگاه پرچم‌‌های سیاه را دیدید، در خانه‌‌های خود بنشینید و به این گروه‌ها کمک نکنید. صاحبان پرچم‌‌های سیاه، وفادار به هیچ عهد و پیمانی نیستند. مردم را به حق فرا می‌خوانند، ولی خودشان بهره‌ای از حق ندارند. اسامی صاحبان پرچم‌‌های سیاه، کنیه است.»

3-  روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی به توافق جامع هسته‌ای ایران و 1+5  اشاره کرد و نوشت: ایران تقریباً ده هزار سانتریفیوژ آماده بهره‌برداری دارد که به گفته ایران برای تولید سوخت برای رآکتورهای غیرنظامی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نیویورک‌تایمز در ادامه افزود: ایران پیشنهاد آمریکا مبنی بر قطع اتصالات سانتریفیوژها را نپذیرفته است و از طرف دیگر نیز آمریکا با پیشنهاد ایران برای کاهش تزریق هگزافلورید اورانیوم به سانتریفیوژها مخالفت کرده است.

4-  وزیر گارد ملی عربستان در نشستی خبری، از وعده واشنگتن به عربستان برای حل‌وفصل نهایی پرونده هسته‌ای ایران خبر داد. همچنین منابع آگاه در فرانسه به‌تازگی اعلام کردند که عربستان، فرانسه را تحت فشار قرار داده است تا توافق جامع هسته‌ای با ایران را امضا نکند.

5-  «سیدجواد هاشمی» بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، درباره نیت برخی جریان‌‌های معاند برای سوء‌استفاده از تشییع جنازه مرحوم پاشایی گفت: بنده چه در شب فوت مرتضی و چه در روز مراسم خاکسپاری وی تمام تلاشم را کردم که مانع شوم و بر سر مزار مرتضی موسیقی‌‌های او را پخش کردم تا مردم همخوانی کنند و کسی بهره‌برداری سیاسی نکند و ما به مردم نزدیک شدیم و ملت ما هم مردمان خوبی هستند. من حتی در بهشت زهرا(س) کل زیارت عاشورا را بر سر مزار مرحوم پاشایی خواندم و مردم با من زمزمه کردند و این اتفاق بی‌نظیری بود و به هر حال، سوء‌استفاده‌گرها حضور داشتند و خیلی تلاش کردند که تشییع جنازه را سیاسی کنند؛ اما هم خدا نخواست و هم من و دوستانش تلاش کردیم که این اتفاق رخ ندهد.

6-  «مسیح مهاجری» از نیروهای نزدیک به هاشمی رفسنجانی و مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی، در یادداشتی انتقادی به دولت نوشت: «دولت یازدهم از آغاز فعالیت خود، به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از اندازه‌ای که قانون مشخص کرده، بها داد و برای آن‌ها این حق را قائل شد که درباره انتخاب استانداران، فرمانداران و بخشداران نظر بدهند.» وی همچنین دولت یازدهم را نیازمند یک جراحی دانست تا معتدل شود.     
  • رهی طبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی