دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

به نام دانشجو به کام فتنه‌گران!

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

 در حالی که مراسم گرامیداشت 16آذر امسال در فضایی غیر دانشجویی و بدون حضور و سخنرانی بسیاری از تشکل‌های دانشجویی مهم برگزار شد، برای اولین بار، نماینده سازمان دولتی جهاد دانشگاهی در حضور رئیس‌جمهور سخنرانی کرد! «ب.م» که فرزند خانم «الف. ب» از اعضای فعال حزب منحله مشارکت و معاون اجتماعی وزیر کشور در دولت خاتمی است، در حالی به‌عنوان  نماینده جهاد دانشگاهی به ایراد صحبت پرداخت که در فتنه 88 در موضع‌گیری‌های تند سیاسی خود، خواستار «مبارزه مسلحانه» علیه جمهوری اسلامی شده بود!

   وی که به‌عنوان نماینده این نهاد در مراسم دیروز حضور داشت، در سال‌های اخیر به‌دلیل اشتغال به تحصیل، در جهاد دانشگاهی فعالیتی نداشته و هم‌اینک نیز به‌عنوان کارمند جهاد دانشگاهی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «مأمور» است. وی همچنین به‌تازگی با اصرار رئیس فعلی جهاد دانشگاهی قرار بود به‌عنوان رئیس یکی از سازمان‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی منصوب شود که با توجه به منفی بودن استعلام نامبرده، موضوع منتفی شد. این فعال فتنه در سخنان روز گذشته خود، فضای دانشگاه‌ها را در سال‌های اخیر «فضایی امنیتی توأم با بی‌اعتمادی و انگ‌زنی» توصیف کرد!  حال سؤال اساسی از گردانندگان این مراسم و به‌ویژه از رئیس جهاد دانشگاهی این است که با وجود تأکیدات فراوان مبنی بر مرزبندی شفاف با فعالان فتنه، چگونه یک فعال فتنه که به‌تازگی به دلیل فعالیت‌های سیاسی علیه نظام، نتوانسته حداقل صلاحیت‌های لازم را کسب کند، به‌عنوان نماینده یک نهاد انقلابی به سخنرانی می‌پردازد؟

  • رهی طبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی