دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

حمله‌ای برای نجات تروریست‌ها!

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

شب گذشته هشت جنگنده رژیم صهیونیستی برای هفتمین بار از آغاز بحران سوریه و با سوءاستفاده از وضعیت این کشور و منطقه، دمشق را مورد حمله قرار دادند. گفته می‌شود در این حمله، مجموع انبارها و سوله‌های نزدیک فرودگاه بین‌المللی دمشق و فرودگاه دیماس هدف قرار گرفته‌اند. هر چند که تاکنون رژیم صهیونیستی همانند حملات گذشته، رسماً حمله به سوریه را تأیید نکرده، اما تمام شواهد انجام این حمله از سوی صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» صبح امروز در گزارشی در توجیه این حمله نوشت: «این اقدام احتمالاً از بیم رسیدن موشک‌های دقیق و قدرتمند ایران به حزب‌الله لبنان صورت گرفته است.»!

دیگر روزنامه‌های صهیونیستی نیز دلایلی چون؛ زدن سامانه ضدهوایی اس300 - که به‌تازگی روس‌ها در اختیار ارتش سوریه قرار داده‌اند - و موشک‌های یاخونت که ادعا می‌کنند در این انبارها بوده‌اند را انگیزه این حمله دانسته‌اند؛ اما شواهد از واقعیات دیگری خبر می‌دهد و به‌نظر می‌رسد صهیونیست‌ها برای برهم زدن توازن قوایی هستند که این روزها به نفع دولت سوریه و به ضرر تروریست‌های وارداتی ضد سوریه در میدان نبرد اتفاق افتاده است، چرا که این روزها ارتش سوریه موفقیت‌های زیادی در عرصه میدانی کسب کرده و این بار نیز صهیونیست‌ها همانند چند حمله پیشین و هنگامی که دولت سوریه پیروزی‌هایی را در میدان جنگ کسب می‌کند، برای تقویت روحیه تروریست‌های ضدسوری و زمین‌گیر کردن ارتش سوریه، دست به چنین حملاتی زده‌اند؛ اما صهیونیست‌ها باید بدانند که پاسخ جبهه مقاومت و ارتش سوریه به این گستاخی‌‌های صهیونیست‌‌ها زیاد طول نخواهد کشید و چنان ضربه‌ای بر پیکر نحیف و بحران‌زده این روزهای صهیونیست‌ها خواهند زد که دیگر جرئت انجام چنین حمله‌هایی را نداشته باشند؛ هر چند که انحراف افکار عمومی جامعه صهیونیستی و جهانیان از بحران کابینه این رژیم نیز می‌تواند دلیل خوب دیگری برای انجام این حمله باشد.

  • رهی طبری

نظرات  (۱)

  • خرید ملک در ترکیه
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی