دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

  چهارده تشکل دانشجویی شیراز در بیانیه‌ای سرگشاده، اظهارات هادی غفاری از فتنه‌گران فتنه 88 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را محکوم کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: «فتنه‌گر مورد اشاره در بخش‌هایی از سخنان خود با تاختن به نظام مظلوم اسلامی، آن را ارباب و رعیتی می‌نامد؛ اما مشخص نمی‌کند که ارباب او کیست جز آمریکا و اسلام آمریکایی؟! این سرمایه اسرائیل در ایران، با فراموشی عمدی و یا آلزایمر می‌گوید: «فتنه 88 را اصول‌گرایان ایجاد کردند.» کیست که صدای نه غزه نه لبنان آقایان را نشنیده باشد؟! کیست که آتش زدن مسجد لولاگر را ندیده باشد؟! کیست که آتش زدن بیرق عباس را از خاطر برده باشد؟! کیست که صدای آقایان را از زبان منحوس دشمنان انقلاب به‌ویژه شبکه بهائی بی‌بی‌سی و ذوق‌زدگی مصاحبه اختصاصی آقایان با صدای آمریکا، صدای کشوری که از هواپیمای مسافربری تا دانشمندان هسته‌ای ایران، هدف مزدورانش است را نشنیده باشد؟! و به‌راستی کیست که صدای توفان به‌خروش‌آمده از سر غیرت مردم ایران را نشنیده باشد؟! به‌راستی جز این است که آقایان کر و کورند؟! حوادث شب 16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز باعث شد دم خروس آقایان بیرون زده و حرف‌های سیاه‌دلان و دلدادگان اسلام آمریکایی که چون کینه بدر و احد، بر دلشان سنگینی می‌کرد؛ بر حلقوم کثیفشان جاری شود... آقایانِ مسئول، ما بعد از این بیانیه نمی‌دهیم. ما به بند میم وصیت‌نامه امام روح‌الله عمل خواهیم کرد.»

گفتنی است سیدمجتبی میرابراهیمی، دبیر هیئت نظارت بر تشکل‌‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که دعوت‌کننده هادی غفاری بود،در این باره گفته است: «در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه‌‌های استان در استانداری اعلام کردیم که برای صدور مجوز سخنرانی، هنوز منتظر جواب استعلام از دستگاه‌‌های امنیتی هستیم که مسئولان استانداری عنوان کردند نیازی نیست منتظر جواب باشید! و مراحل بعدی کار را پیگیری کنید.»

  • رهی طبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی