دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

هنر را با عریانی اشتباه گرفتی

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ

در یکی از صفحات فیسبوک منتسب به بهزاد فراهانی ، نامه ای خطاب به گلشیفته فراهانی منتشر شده است.

در این نامه آمده است:

تو را دخترم نمیخوانم ،

چرا که هنر را با عریانی اشتباه گرفتی .

تو را دخترم نمی نامم

چرا که هویت اریایی را در اندام لخت خود به سخره گرفتی

تو را چه بگویم که از هنر و فهم تنها حیوانی ترین راه را برای اعتراض یافتی ،

فرزند فرهنگ باخته ام من برخودم لعنت فرستادم که یادم رفت برایت شاهنامه بخوانم ،

از کوروش و زرتشت بگویم ، لعنت به من که کنار بازیگری ،

بازی زندگی را یادت ندادم که چنین رسوایی را برای آریایی به بار آوردی ،

دیدن اندام عریانت ، زانوانم را لرزاند ،

فرزند ، چه بر سر هویت متعصب ایرانی اوردی ،

کاش مرده بودم واندام برهنه ونگاه بی رنگت ، در دستان مردم دست به دست نمیشد .

کاش تو اعتراض باشرفت میکردی . نه با اندامت ،

که فقط یک پدرو خرد کردی .

با من چه کردی

ای غریبه …!'

گفتنی است پیشتر بهزاد فراهانی هر خبر، و عکسی که از دخترش منتشر می شد را رد کرده

در تاریخ 30 دی ماه اقای فرهانی این خبر را تکذیب کرد ما هم در این صفحه تکذیبیه ایشان را منتشر میکنیم

بهزاد فراهانی تکذیب کرد: احساسم درمورد کارهای گلشیفته به خودم مربوط است    تکذیبیه بهزاد فرهانی

«بهزاد فراهانی» پدر«گلشیفته فراهانی» صحبت‌ها و نقل قول‌هایی را که از جانب وی دراعتراض به عملکرد دخترش، درفیسبوک منتشر شده بود را تکذیب کرد و گفت: من صفحه‌ای در فیسبوک ندارم و هرگز چنین حرف‌هایی درباره گلشیفته نزدم و احساسم درمورد کارهای دخترم به خودم مربوط است و کارهای او هم به خودش ارتباط دارد.

  • رهی طبری

نظرات  (۳)

ایا به قیمت شکستن دل پدر می ارزید
چی کار کنه در این مملکت که جای پیشرفت نداشته
  • زینال ابراهیم زاده
  • متاسف هستم یادم میا چند سال پیش دکتر عباسی در این زمینه هشدار داده بود ولی مسئولین در خواب سیاست زدگی به سر می بردند انها هم در این وضعیت گلشیفته سهیم هستند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی