دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

افشا ی پشت پرده سیاسی کشور

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ب.ظ

دو نماینده مردم مشهد و تهران در مجلس شورای اسلامی، در سالروز شهادت شهید نواب صفوی در مهدیه مشهد درباره فتنه 88 و فتنه های جدید و مسائل روز مطالبی ارائه کردند؛ در این برنامه از خانواده شهید نواب صفوی نیز تقدیر شد. به گزارش خراسان، "جواد کریمی قدوسی"، نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اگر قرار است ثمره مبارزه در راه اسلام حفظ و به آن افزوده شود و احکام نورانی اسلام در کشور، منطقه و جهان تحقق یابد، اصل مبارزه را نباید فراموش کرد؛ مبارزه ای از جنس اسلام ناب نه مبارزه جناحی و حزبی و سیاسی. همان مبارزه ای که نواب امام (ره) و مقام معظم رهبری شروع کردند. وی با بیان این که مهم ترین اصل انقلاب مبارزه برای اسلام است، افزود: مبارزه باید مصداق داشته باشد و نمی شود کلی گفت فقط چهره ها و اسم هایشان متفاوت است و اما اصل طاغوت فرق نمی کند.

اظهار نظر خاتمی درباره شورای رهبری

نماینده مردم مشهد با بیان این که اگر تاریخ 100ساله اول اسلام برای مردم تبیین شود تا 100سال مشکل نخواهیم داشت و انقلاب بیمه می شود اظهار کرد: آقای خاتمی در جلسه ای می گوید ما با آقای هاشمی رفسنجانی به توافق رسیده ایم که خبرگان آینده به گونه ای باید انتخاب شوند که رهبر ساز باشند. توافق کردیم شورای رهبری به وجود آید و آقای هاشمی، سید حسن خمینی و آیت ا... شاهرودی عضو شورای رهبری باشند.جواد کریمی اظهار کرد: آقای هاشمی در جمعی می گوید باید ویژگی های رهبری را از یکدیگر تفکیک کنیم. اول این که رهبری را مدت دار کنیم و خبرگان زمانی را برای رهبری تعیین کنند. دوم، شورای فقاهت در کنار رهبری ایجاد شود تا در جایی که فتوای حکومتی لازم بود، صادر شود رهبری با شورای فقاهت مشورت کند، سوم این که رهبری ملزم شود که برای اعمال اختیاراتی که در اصل 110 قانون اساسی وجود دارد، با مجمع تشخیص مصلحت مشورت کند. وی ادامه داد: این ها همان خدعه های زمان رحلت پیامبر اکرم (ص) است که شبیه به آن خدعه ها هم اکنون هم در حال وقوع است. آن خدعه ها توسط افرادی انجام شد که افراد شاخص و با سابقه ای بودند. خدعه این است که مردم را خانه نشین کنند و کسی در برابر وقایع اظهار نظر نکند در حالی که اصل در نظام اسلامی بر تجسس در رفتار حکومتی مسئولان است.وی افزود: امروز افرادی که زمینه ساز فتنه در سال های 88 و 89 و به تبع آن حصر این سه نفر بودند، صدای "وامظلوما" سر داده اند، این افرادی که می گویند دادگاه تشکیل شود می دانند حکم این سه نفر اعدام است اگر این سه نفر اعدام می شدند چه می کردند با نظام و رهبری؟وی درباره اتفاقات در مجلس و سخنرانی علی مطهری با بیان این که آنچه اتفاق افتاد غیرقابل پیش بینی و غیرمترقبه بود، گفت: چند روز پس از 9 دی امسال که بازتاب آنچنانی در رسانه ها داشت، علی مطهری این سخنگوی سران فتنه با خاتمی دیدار می کند و در آن دیدار خاتمی به تعریف و تمجید از علی مطهری می پردازد و او را مدرس ثانی می خواند و می گوید: تو مثل پدرت آزاده هستی و چقدر نطق های تو در اعلام مظلومیت موثر است.این نماینده مردم مشهد افزود: علی مطهری ابزاری در دست افرادی است که آنها هم روزی از وی عبور می کنند.

ماجرای خروج اورانیوم

وی درباره اظهارات روحانی درباره مذاکرات هسته ای ، آرمان ها، اقتدار کشور و بحث تامین اقتصاد از راه سیاست خارجی گفت: این اواخر دولت با جسارت از خط قرمزها عبور کرد و قصد داشت 8 تن اورانیوم از کشور خارج کند و به روسیه ببرد که سخنگوی وزارت خارجه این موضوع را تکذیب کرد اما واقعیت بود. وی ادامه داد: روحانی در جلسه ای تصریح کرده است که ما باید ترویج مذاهب از دوره دبستان را برای دانش آموزان شروع کنیم.کریمی گفت: روحانی درباره بحث آرمان ها در مذاکرات هسته ای مطالبی گفت که رهبری آن را رد کردند. وی افزود: روحانی در بحث پیشرفت و تامین اقتصاد از راه سیاست خارجه نیز گفته است که ما می خواهیم پیشرفت کنیم اما سیاست خارجی ما منقبض است و نمی گذارد پیشرفت کنیم. وی افزوده است تاکنون اقتصاد به سیاست خارجی یارانه داده است اکنون باید این موضوع برعکس شود یا در جایی دیگر گفته است، 36 سال نظام حداکثرگرا بوده است و هم اصول را در کنار هم می خواسته است هم نظام و هم نماز و هم استکبارستیزی و هم دفاع از فلسطین و حزب ا... بیایید این موضوع را برعکس کنید.وی با بیان این که جامعه جهانی از دیدگاه روحانی یعنی 4 کشور آمریکا، انگلیس ، فرانسه و آلمان اظهار کرد: کشورهای شرقی و آسیایی پس چه هستند؟ چرا دولت با این کشورها تعامل نمی کند، همچنان که پوتین در این 5 ماه تحریم ، قراردادهای فراوانی را با چین امضا کرده و به ما گفته است: هرچه بفرستید ما می خریم.

وی از اظهارات روحانی درباره این که اقتدار کشور به موشک نیست آن هم همزمان با برگزاری رزمایش انتقاد کرد و گفت: این اقتدار دفاعی به خودکفایی رسیده است شما هم در بحث برنج و شکر و ... با این همه اختیارات، قانون و بودجه به خودکفایی برسید.وی در ادامه به موضوع دیگری اشاره کرد و گفت: امام جمعه شهر مشهد دو هفته گذشته برای سخنرانی درباره 9 دی ماه به دانشگاه دعوت شد اما مسئولان این استان و دانشگاه اجازه ندادند که وی به دانشگاه برود و برای بسیجی ها سخنرانی کند.وی ادامه داد: در این شهر عواملی از استانداری و فرمانداری اخبار یک سال گذشته را راجع به نقد امام جمعه از دولت جمع آوری و آن را تبدیل به پرونده ای می کنند و آن را به روحانی می دهند، روحانی هم آن را خدمت مقام معظم رهبری می برد و می گوید ببینید که امام جمعه و برخی از نمایندگان مشهد چه اعتراضاتی به دولت داشته اند شما جلوی اینها را بگیرید.

این نماینده مجلس اظهار کرد: درحالی که فائزه هاشمی به عنوان محکوم فتنه به زندان رفته، به دستور شیخ الاسلام باید حتی 2 دقیقه هم شده در مشهد سخنرانی کند اما اجازه سخنرانی به امام جمعه مشهد نمی دهند. این جریان در حال امتحان کردن افکار عمومی است و به دنبال اجرای برنامه های بعدی خود هستند.

همایش اصلاح طلبان

کریمی با اشاره به برگزاری همایش اصلاح طلبان و تاکید بر گرفتن 294 کرسی مجلس گفت: مرحله اول برنامه آنها انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن انتخابات مجلس است.

وی با انتقاد از معرفی میلی منفرد برای ریاست دانشگاه تهران از سوی وزیر علوم اظهار کرد: در حالی که مقام معظم رهبری فتنه را خط قرمز اعلام کردند براساس حکم حکومتی مقام معظم رهبری این افراد صلاحیت حضور در مناصب نظام را ندارند، با فشار به وزارت علوم میلی منفرد معرفی می شود.نماینده مردم مشهد همچنین از در راه بودن سونامی بزرگ در عربستان خبر داد و گفت: شاهزاده های سعودی در طول 2سال گذشته در حال خارج کردن ثروت از عربستان هستند و در این مدت سرمایه گذار خارجی به سمت عربستان نرفته است، مرگ ملک عبدا... و رفتن داعش به سمت عربستان و نیز رضایت 90درصد از مردم عربستان با تشکیل خلافت اسلامی در عربستان، اولین خطر را برای آمریکا ایجاد خواهد کرد. وی با بیان این که تحولات عظیم و امیدبخش به زودی در حال وقوع است افزود: آمریکا هم برای نابود کردن بزرگ ترین ارتش کشورهای اسلامی و مجهز ترین ارتش که سالی 100میلیارد دلار صرف خرید اسلحه و تجهیزات نظامی آن شده است برای دور کردن داعش از این تجهیزات و ذخایر زیرزمینی به عربستان حمله می کند.

«حجت الاسلام نبویان»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، درباره اهداف فتنه گران مطالبی ارائه کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، توطئه های فراوانی از جمله ۸ سال جنگ تحمیلی و حمایت آمریکا و ۳۷ کشور دنیا از صدام انجام شد که در همه آن ها آمریکا نقش داشته است؛ اما بزرگ ترین فتنه ای که در این مدت به وقوع پیوست، فتنه تیر ۷۸ و حادثه کوی دانشگاه بود و فتنه بعدی ۱۰ سال بعد در سال ۸۸ ایجاد شد.

وی تصریح کرد: وقتی در تیر سال ۷۸ در ماجرای کوی دانشگاه تاج زاده معاون سیاسی وزیر کشور سردمدار فتنه می شود و وزارتخانه علوم نیز از مقام معظم رهبری تذکر می گیرد، به این معناست که در جمهوری اسلامی ممکن است معاون وزیر و وزیر فتنه گر باشند.وی افزود: ۱۰ سال بعد نیز در سال ۸۸ فتنه بزرگ توسط خاتمی، کروبی و موسوی و با حمایت آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و حتی رجوی و ریگی و سروش و گوگوش انجام شد اما سوال ما از آمریکا این است که جرم این ملت چیست؟ چرا آمریکا دست از سر ما برنمی دارد؟نبویان ادامه داد: جواب غلطی که به این سوالات می دهند این است که شما انحصارهای علمی دنیا را شکستید. به عنوان نمونه یک ساعت پس از ارسال میمون به فضا، آمریکا اعلام کرد: «ایران قوانین بین المللی را نقض کرده است.» اما چرا؟ چون این فناوری باید در انحصار عده ای خاص باشد و ایران حق ندارد به این فناوری برسد.

وی اظهار کرد: برخی می گویند موضوع هسته ای باعث بروز مشکلات است این در حالی است که موضوع انرژی هسته ای در سال ۸۲ مطرح شد اما جنگ ۸ ساله و کودتای نوژه در همان سال های اولیه انقلاب اتفاق افتاد؛ بنابراین هر کسی هر جوابی بدهد غلط است الا پاسخ قرآن که می فرماید کفار هیچ وقت دست از سر شما برنمی دارند.وی با بیان این که همین اسم اسلام و ولایت فقیه باعث برکات و موفقیت های زیادی در کشور ما شده است، افزود: در هر بخشی که به دستور مقام معظم رهبری عمل کرده ایم، پیشرفت کرده و به موفقیت های چشمگیری رسیده ایم.این نماینده مجلس با بیان این که جریان اصلاح طلبی انتخابات آینده را دوقطبی خواهد کرد، افزود: این دو قطب عبارت است از افراط و اعتدال، اعتدال که مشخص است؛ این ها در حالی که گفتند داس نداریم اما کلید داشتند آن هم کلید بولدوزر. افراط هم که به نیروهای ولایی می گویند چون آمریکا از اسلام، ولایت فقیه و سپاه شکست خورده است و از ابتدا همه هدفشان از بین بردن اسلام و ولایت فقیه بوده است.

خاتمی گفته بود امکان تقلب نیست

وی تصریح کرد: یکی از نمایندگان یزد گفته است: فردای آن روز که موسوی اعلام کرد تقلب شده است خاتمی به موسوی نامه داد که تقلب یعنی چه، من در این سیستم بوده ام امکان تقلب نیست، با این که خاتمی می دانست تقلب نشده است ولی خیانت کرد بر این اساس او باغی بر انقلاب است و وزارتخانه ها و رسانه ها حق ندارند عکس او را منتشر کنند.وی انتخابات مجلس و خبرگان را نقطه امید این جریان بیان کرد و گفت: انتخابات خبرگان را انتخاباتی رهبرساز می خواهند.وی خاطرنشان کرد: شدیدترین تحریم ها به اسم تحریم ۱۹۲۹ شورای امنیت علیه ایران صادر شد که در سالروز فتنه ۸۸ در سال ۸۹ صادر و تمام بانک ها و نفت ما تحریم شد.وی افزود: در حالی که مذاکرات هسته ای به نقطه مطلوبی رسیده بود و سولانا با پذیرش حق رسمی غنی سازی آماده توافق بود و از طرف دیگر آمریکا برای رفع مشکلات خود در منطقه به سمت ایران دست نیاز دراز کرد و در فروردین ماه به مقام معظم رهبری درخواست همکاری داد، اما سران فتنه از ایران به آمریکا این پیغام را دادند که تا انتخابات دست نگه دارید و این چنین شد که در هنگام انتخابات، فتنه ۸۸ اتفاق افتاد. وی با بیان این که با رأفت رهبری نظام این سه نفر فتنه گر در حصر قرار گرفتند، گفت: ماجرای حصر قانونی است و حتی در زمان پیامبر اسلام(ص) هم اتفاق افتاد که جریان آن در آیه ۱۱۸ سوره توبه است.وی افزود: ما هم طالب محاکمه سران فتنه هستیم اما آیا اگر حکم صادر شود این ها قانون و قوه قضاییه را قبول دارند یا دوباره می خواهند فتنه جدیدی را راه بیندازند؟

  • رهی طبری

نظرات  (۱)

اونهایی که هیچ اسم ورسمی در این مملکت نداشتند با انفلاب سفره ای پهن شد مثل اینکه پول .قدرت زیر زبانشان مزه کرده ای کاش مصلحت می شد این اقایان (سران فتنه علی الخصوص خاتمی فراماسون) را به دار مجازات میکشیدند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی