دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

تصمیم‌گیری دو نفره!؟

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ب.ظ

 هاشمی و خاتمی بدون حضور روحانی، ناطق‌نوری و سیدحسن خمینی، در مورد محوریت جریان اصلاحات در انتخابات آتی مجلس به جمع‌بندی رسیدند. بر اساس تصمیم دو نفره هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی، محوریت جریان اصلاحات در انتخابات مجلس بر عهده گروه «کارگزاران» خواهد بود. این «تصمیم‌گیری» برای جبهه اصلاحات، از سوی برخی عناصر محوری گروه کارگزاران «تصمیم‌سازی» شده است و استدلال‌هایی که برای آن مطرح شده، این است که:

یک- در انتخابات 88 و حوادث قبل و بعد از آن، تمامی گروه‌های محوری جریان اصلاحات اعم از مشارکت، مجاهدین، مجمع روحانیون و... به‌صورت پررنگ و آشکار در صحنه حضور داشتند که موجب انحلال دو گروه اصلی و محکومیت عناصر اصلی آنان شد و از این رو عملاً با سازوکار تعریف‌شده قانونی کشور نمی‌توانند محور باشند، چرا که نظام را نسبت به کل جریان و نامزدهای مورد نظر، «حساس» می‌کند.

دو- در حال حاضر «رأس و بدنه» اصلی دولت از کارگزاران شکل گرفته و در صورتی که محوریت جریان اصلاحات با این گروه باشد، امکان ائتلاف با روحانی و استفاده از برخی امکانات وجود دارد.

سه- حزب کارگزاران از توان مالی بالایی برخوردار است که می‌تواند «هزینه انتخاباتی اصلاح‌طلبان» را تأمین کند و دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب از این تمکن بالای مالی برخوردار نیستند.

چهار- اعضای حزب کارگزاران در مقاطع مختلف، در وزارت کشور حضور داشته‌اند و همچنین از سال 1374 تاکنون ستادهای جدی انتخاباتی داشته‌اند که توان اجرایی بالایی برای انتخابات دارند.

پنج- عناصری از مشارکت که روحیاتی شبیه کارگزاران دارند، جذب این گروه شده تا امکان جلب‌نظر «بدنه» گروه‌های منحل شده حوادث 88 را داشته باشد.

  • رهی طبری

نظرات  (۱)

شیطان به زور دست انسان را نمی گیردتابه سمت بیراهه ببرد بلکه وسوسه میکند خسته نمی شود ومدام پشت سر هم وسوسه میکند تا حریف را به زانو در بیاورد هاشمی مثل اینکه به زانو در امدی ما خوشحال نیستیم تو بار ها گفتی رابطه من با رهبر مراد ومریدی است ولی با بدان بنشستی و....
اه از تنهایی علی .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی