دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

تجمع علیه مهدی هاشمی

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۳۴ ب.ظ

دانشجویان در پایان تجمع خود که ظهر امروز بعد از نمازجمعه در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد در قطعنامه‌ای اعلام کردند: مماشات با مهدی هاشمی باعث باز شدن راه فساد و جری شدن مفسدانی می‌شود که دست‌اندازی به بیت‌المال ملت را به قدر توان بر خود واجب می‌دانند.

دانشجویان با قرائت قطعنامه‌ای به تجمع خود پایان دادند، متن این قطعنامه به شرح زیر است:

ریاست محترم قوه قضائیه!

جناب آیت‌الله املی لاریجانی

سلام علیکم؛

جنبش دانشجویی مسلمان بر مبنای صداقت و عدالتخواهی چند جمله‌ای با شما سخن می‌گوید:

در ابتدای امر بر خود لازم می‌دانیم از دستگاه محترم قضایی بابت برخورد قاطع و بی‌ملاحظه با محمدرضا رحیمی تشکر کنیم. این اقدام اگر چه دیر، اما خوب بود و آن را به فال نیک می‌گیریم تا بعد از این شاهد تعمیم آن به سراسر جامعه به خصوص مدیران و کارگزاران متخلف در سراسر کشور باشیم.

و اما...

چند وقتی است که عدالتخواهان در سراسر جامعه و به خصوص جنبش دانشجویی دچار نوعی تردید درباره برخورد محاکم قضایی با پرونده آقازاده مفسد شده است.

این تعبیر از آنجا شروع شد که زمزمه‌های مماشات با مهدی هاشمی با این همه فساد آشکار و پنهان در قراردادهای اقتصادی که تنها یک فقره آن می‌تواند ده‌ها میلیارد دلار به جمهوری اسلامی خسارت بزند به گوش می‌رسد. می‌دانیم که قوه قضائیه به خاطر محاکمه این آقازاده فراری تحت فشار باند ثروت و قدرت قرار دارد، اما عدم برخورد با آن قطعاً باعث دلسردی همه کسانی می‌شود که برای این انقلاب زحمت کشیده‌اند و خونها داده‌اند.

مماشات با مهدی هاشمی باعث باز شدن راه فساد و جری شدن مفسدان می‌شود که دست‌اندازی به بیت‌المال ملت را به قدر توان بر خود واجب می‌دادند.

عدم برخورد با مهدی هاشمی قطع به یقین موجب دلسردی و بی‌اعتمادی به نظام و ناکارآمدی در امر اجرای عدالت خواهد شد که خسارت ناامیدی ملت در این امر جبران‌ناپذیر خواهد بود.

در پایان ضمن تشکر مجدد از شما به واسطه برخورد با رحیمی می‌خواهیم چکش عدالت را بر دیکتاتوری فساد بکوبید تا همه بفهمند جمهوری اسلامی در اجرای عدالت بر احدی تعارف ندارد.

  • رهی طبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی