دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی من

هر انچه که در سیاست واقتصاد وفرهنگ ومذهب مرا حساس کند البته با اجازه اقای پینوکیو

دغدغه های سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی  من

لبیک یا رسول الله صلی علیه واله وسلم
یا رسول الله ما با ابزار اخلاقی و فرهنگی که تو برای ما به یادگار گذاشتی به جنگ با اهریمن های جدید می رویم

طبقه بندی موضوعی

تأمل‌برانگیز

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ب.ظ



 غلامرضا فیض، پدر شهید محمدحسین فیض، از شهدای فتنه سال 88، در گفت‌وگو با یک پایگاه خبری گفت: «از همان روز اول، من و خانواده‌ام سران فتنه را عامل اصلی اتفاقات و فتنه سال 88 می‌دانستیم و از ابتدا با اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، امکان تقلب وجود ندارد، این افراد ادعای تقلب کردند و مسبب حوادث سال 88 و خون‌هایی که ریخته شد بودند.» وی خاطرنشان کرد: «خساراتی که در فتنه 88 توسط سران فتنه به کشور ما وارد شد، هم خسارات مادی و هم خسارات معنوی بود که خسارات مالی آن با آتش زدن و از بین بردن برخی ساختمان‌ها، اموال عمومی، بانک‌ها و تجهیزات شهری همراه بود. آن‌ها به خیال خود در سال 88، با اسلحه‌هایی که از خارج از کشور آورده بودند، گمان می‌کردند که انقلاب رنگی را در کشور ایران رقم می‌زنند و مانند سایر کشورها نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون می‌کنند که خوشبختانه به هدف خود نرسیدند.»

وی در اظهاراتی ‌تأمل‌برانگیز از قول چند تن از فتنه‌گران به هنگام شهادت فرزندش ضمن اشاره به اینکه ما همچنان انقلابی و بسیجی می‌مانیم، گفت: «خیلی از اصلاح‌طلبان مانند خانم ابتکار، نجفی و مسجد جامعی پس از شهادت فرزندم به دیدار من آمدند و از من خواستند تا گناه را بر گردن نظام بیندازم(!) که من به آن‌ها گفتم همه فرزندانم را فدای ولایت و رهبری می‌کنم؛ چرا که نظام تاکنون هزینه‌های زیادی مانند بیش از 200 هزار شهید داده است تا به اینجا رسیده.»

وی در پایان افزود: هیچ خانواده شهیدی نمی‌تواند از خون شهدای خود بگذرد؛ بلکه خواسته اصلی ما همچنان محاکمه سران فتنه و عاملان آن‌هاست که امنیت ملی و جان مردم را به خطر انداختند.

  • رهی طبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی